Modul je určen k zajištění veškerých obchodních činností vašeho podniku a nabízí funkce pro vedení skladu a správu objednávek došlých i odeslaných.
Aplikace Sklad slouží ke správě zboží, jeho příjmu a výdeji v tuzemské i cizích měnách.
U zboží lze definovat a upravovat dodavatele a jejich podmínky, názvy v různých jazycích, tříúrovňový systém vlastností, ceníky a další atributy.
Samozřejmostí je možnost evidence více měrných jednotek u jednoho zboží a také výrobních čísel či šarží.
Aplikace rozšiřuje evidenci odběratelů o vlastní specifika (prodej zboží ze skladu) jako jsou obchodní podmínky, různé druhy slev, ceníky a jejich priority, maloobchodní ceny a další.
Aplikace zahrnuje i nástroje pro transakce nad rámec standardního prodeje, díky kterým lze provádět i výdej drobného majetku, pracovních pomůcek, výdej na různé druhy zakázek, napojení na automatizované čerpací stanice a další.
Aplikace slouží pro nákup zboží a umožňuje vytvářet objednávky odeslané s vazbou na podmínky dodavatelů. Ke každému dodavateli lze přiřadit jeho vlastní tiskový formulář, součástí aplikace jsou i analytické nástroje pro sledování objednaného, dodaného i nedodaného zboží.
Nástroj pro evidenci požadavkových listů pro došlé i interní objednávky. Aplikace umožňuje blokaci zboží pro daného odběratele a automatické generování dodacích listů, faktur nebo příjmových pokladních dokladů. S využitím zabudovaných nástrojů mohou uživatelé rovněž sledovat statistiky prodejů dle skupin i jednotlivých druhů zboží.
Aplikace je určena pro evidenci objednávek zboží a služeb, které není třeba evidovat ve skladech. U každé objednávky lze evidovat předběžnou i skutečnou cenu, možností je i vystavování objednávek pro partnery mimo aplikaci Obchodní partneři.
Nástroj pro tankování u vlastních čerpacích stanic, jehož hlavní funkcí je zpracování výstupních souborů z tankování a vytváření výdajových dokladů pro systém Prytanis (např. dodací listy či výdejní doklad k pohonným hmotám). Při dodržení správného formátu je možné importovat data z externího software pro řízení čerpacích stanic.
Aplikace CRM je určena k řízení vztahů se zákazníky a k lepšímu zvládání obchodních procesů. CRM systém podporuje celý cyklus vztahu se zákazníkem, umožňuje aktivní tvorbu a rozvoj dlouhodobých vztahů se zákazníky a zefektivňuje obchodní procesy firmy.
Aplikace CRM je zaměřena na sběr informací o zákazníkovi a obchodních příležitostech. Umožní obchodním manažerům vést podrobnou evidenci všech zákazníků a jednotlivých obchodních příležitostí, a to na jednom místě. V rámci CRM máte přístup ke všem historickým záznamům k jednotlivým zákazníkům.
Aplikace CRM umožňuje vést a spravovat projekty, které Vaše společnost realizuje.
Součástí aplikace CRM je:
Systém Prytanis vám přináší Seyfor